Eğitim Videoları, Performans Ödevleri, ingilizce Ödevleri

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Sosyal Bilgiler Ögreniyorum 6.Sinif 1.Ünite Ders Notlari


Sosyal Bilgiler Ögreniyorum6.Sinif 1.Ünite

1-    Olgu,Görüs, Kavram

a.    Olgudan Genellemeye

b.    Olgu - Kavram - Genelleme Zinciri

2-    BilimselArastirma Yapiyorum

3-    ToplumsalBir Soruna Çözüm Arama

a.    Tüketici Haklarin Koruma Yasasi

b.    Tüketici Haklari Ihlalleri Için Basvurula­bilecek Yerler

c.    Dilekçe Verme Ve Bilgi EdinmeHakki

d.    Empati

e.    Türkiye Cumhuriyeti'nin Etkin VeSosyal Bir Vatandasiyim

4-    AtatürkVe Sosyal Bilimler

a.    Türk Tarih Kurumu

b.    Yeni Türk Harfleri

c.    Türk Dil Kurumu

d.    Ankara Üniversitesi Dil Ve TarihCografya Fakültesi

e.    Halk Evleri

Sosyal Bilgiler Ögreniyorum 6.Sinif 1.Ünite Ders Notlari

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Ödev Ödev
TOPlistDerya Baykal