Eğitim Videoları, Performans Ödevleri, ingilizce Ödevleri

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Anne Çocuk Sagligi ve Ilk Yardim Dersi 1. Ünite Özeti, AÖF Okulöncesi Ögretmenligi Ders Notlari


AÇIKÖGRETIM OKULÖNCESI ÖGRETMENLIGI DERS NOTLARIANNE ÇOCUK SAGLIGI VE ILK YARDIM1.ÜNITE:ANNE-ÇOCUK SAGLIGI
AMAÇLAR
  • Ana çocuksagligina iliskin temel kavramlari açiklamak
  • Ana çocuksagligini etkileyen degiskenleri açiklamak
  • Ana çocuksagliginda risk yaratan etmenleri siralamak
  • Ana çocuksagliginin ülkemizdeki durumunu açiklamak
  • Ana çocuksagliginin dünyadaki durumunu açiklamak
  • SaglikBakanligi tarafindan etkin bir biçimde sürdürülen proje ve programlarisiralamak
Devami öbbAnne Çocuk Sagligi ve Ilk Yardim Dersi 1. Ünite Özeti, AÖF Okulöncesi Ögretmenligi Ders Notlari

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Ödev Ödev
TOPlistDerya Baykal