Eğitim Videoları, Performans Ödevleri, ingilizce Ödevleri

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Anne Çocuk Sagligi ve Ilk Yardim Dersi 2. Ünite Özeti, AÖF Okulöncesi Ögretmenligi Ders Notlari


AÇIKÖGRETIM OKULÖNCESI ÖGRETMENLIGI DERS NOTLARIANNE ÇOCUK SAGLIGI VE ILK YARDIM2.ÜNITE:0-6 YAS ÇOCUKLARININ FIZIKSEL GELISIMI
AMAÇLAR
  • Saglikli bir toplum olusturmada hastaliklardan korunmayöntemlerini açiklamak
  • Çocugun büyüme ve gelismesini etkileyen faktörleri açiklamak
  • Çocukluk dönemi basamaklarini açiklamak
  • Vücut agirliklarinin degismesini belli ölçütlerlekarsilastirmanin gerekliligini açiklamak
  • Saglikli çocugun degerlendirilmesi ve izlenmesine iliskinbelli basli kavramlari siralamak
  • 0-6 yas çocuklarinda agirlik ve boy artisinin ne anlamageldigini açiklamak
Devami öbbAnne Çocuk Sagligi ve Ilk Yardim Dersi 2. Ünite Özeti, AÖF Okulöncesi Ögretmenligi Ders Notlari

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Ödev Ödev
TOPlistDerya Baykal