Eğitim Videoları, Performans Ödevleri, ingilizce Ödevleri

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Anne Çocuk Sagligi ve Ilk Yardim Dersi 3. Ünite Özeti, AÖF Okulöncesi Ögretmenligi Ders Notlari


AÇIKÖGRETIM OKULÖNCESI ÖGRETMENLIGI DERS NOTLARIANNE ÇOCUK SAGLIGI VE ILK YARDIM3.ÜNITE:0-6 YAS ÇOCUKLARINDA GÖRÜLEN ÇOCUK HASTALIKLARI
AMAÇLAR
  • Çocuklarda sik görülen hastaliklarin neleroldugunu tanimlamak
  • Çocuklarda sik görülen solunum yolu hastaliklarininözelliklerini açiklamak
  • Çocuklarda sik görülen hastaliklarin belirtilerinegöre hangi islemlerin yapilabilecegini ifade etmek
  • Korunmanin tedavi etmekten daha etkili bir yololdugunu tanimlamak
Devami öbbAnne Çocuk Sagligi ve Ilk Yardim Dersi 3. Ünite Özeti, AÖF Okulöncesi Ögretmenligi Ders Notlari

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Ödev Ödev
TOPlistDerya Baykal