Eğitim Videoları, Performans Ödevleri, ingilizce Ödevleri

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Yeni yilin ilk zammi dogalgaza geldi

Yeni yilin ilk zammi dogalgaza geldi
EPDK, 2012-2016 yillari için konut ve isinma amaçli dogal gaz kullanan abonelere uygulanacak sayaç dahil abone baglanti bedelleri ile ilgili yeni düzenlemeye gitti.

EPDK'nin elektrik, dogalgaz ve petrol piyasasina iliskin bazi kararlari Resmi Gazetenin bugünkü sayisinda yayimlandi.
Buna göre, perakende satis lisansina sahip dagitim sirketlerinin sahibi oldugu ve/veya istirak iliskisinde bulundugu üretim sirketi veya sirketlerinden Türkiye Ortalama Elektrik Toptan Satis Fiyati (TORETOSAF) üzerinden elektrik enerjisi satin alinmasi yönündeki talep ret edildi.
Elektrik Piyasasinda Lisanssiz Elektrik Üretimine Iliskin Yönetmelik (LÜY) çerçevesinde, 2012 yili için dagitim sahibi kisilerce tahsil edilebilecek basvuru bedeli 250 lira olarak belirlendi. 2012 yili için perakende satis lisansi sahibi dagitim sirketlerinin LÜY kapsaminda fiilen üretim yapan kisiler için yürüttükleri is ve islemler karsiliginda ise ücret alinmayacak.
Devami öbbYeni yilin ilk zammi dogalgaza geldi

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Ödev Ödev
TOPlistDerya Baykal