Eğitim Videoları, Performans Ödevleri, ingilizce Ödevleri

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

2012 Sinava Dayali Müdür Basyardimciligi ve Müdür Yardimciligi Ilani


2012 Sinava Dayali Müdür Basyardimciligi ve Müdür Yardimciligi Ilani
2012 Sinava Dayali Müdür Basyardimciligi ve Müdür Yardimciligi Ilan Listesi


Atama Takvimi
SIRA NO YAPILACAK IS VE ISLEMLEMLER TARIH
1 Atama Yapilacak Egitim Kurumu Müdür Basyardimciligi ve Müdür Yardimciligi Duyurusu 08 Subat 2012
2 Basvurularin Kabul Edilmesi ve Onay Süreci 20-24 Subat 2012
3 Elektronik Ortamda Ilani 24 Subat 2012 tarihinden sonra


Müdür Basyardimciligi Duyuru Listesi
Müdür Yardimciligi Duyuru Listesi
E K L E R
1 Istanbul Ili Müdür Basyardimciligi ve Müdür Yardimciligi Kadrosu Münhal Bulunan Egitim Kurumlari Listesi
2 Millöee Egitim Bakanligi Egitim Kurumlari Yöneticilerinin Atama ve Yer Degistirmelerine Iliskin Yönetmelik
3 Ek-1 Yöneticilik Istek Formu
4 Ek- 2 Yönetici Degerlendirme Formu
5 Ek-4 Yöneticilik Ek Puan Formu
Ilgili dökümanlari indirmek için tiklayiniz2012 Sinava Dayali Müdür Basyardimciligi ve Müdür Yardimciligi Ilani

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Ödev Ödev
TOPlistDerya Baykal